تصفیه آب و فاضلاب منهول سپتیک تانک و چربی گیر برج خنک کن

فرآب صنعت، تصفیه آب و فاضلاب

فرآب صنعت شرکتی پیشرو در صنعت آب و فاضلاب کشور ارائه دهنده سیستم های پیشرفته تصفیه آب و فاضلاب در کشور

  • ۰
  • ۰

آشغال گیر

آشغال گیری

این بخش به جهت حذف و جدا سازی مواد جامد درشت همچون پلاستیک و چوب مورد استفاده قرار می گیرد. آشغالگیرها به جهت محافظت از پمپ ها و سایر وسایل مکانیکی و جلوگیری از گرفتگی ایجاد شده در روی شیرها و سایر ملزومات در تصفیه خانه فاضلاب استفاده می شود.

انواع آشغال گیر شرکت فرآب صنعت

1-      آشغالگیر دهانه درشت

2-      آشغالگیر دهانه ریز

آشغال گیر دهانه درشت این نمونه از آشغالگیر شامل میله های عمودی با فاصله 1cm و بیشتر می باشد. جامدات زائد و درشت پشت میله ها در تصفیه خانه های کوچک به صورت دستی و در تصفیه خانه های بزرگ به صورت مکانیکی جمع آوری و دفع می گردد.

آشغال گیر دهانه ریز : تشکیل شده از سیم های به هم پیچیده یا بصورت صفحه فلزی مشبک که بر روی یک دیسک دوار یا بشکه هایی سوار شده و بصورت نیمه شناور درمسیر جریان قرار می گیرند

–      نوع و ترکیب و مقدار آشغال ها بستگی به نوع فاضلاب تخلیه شده، شیب لوله های شبکه و وسعت منطقه تحت پوشش شبکه و شرایط خاص منطقه دارد.

–      فاضلاب های خانگی اکثرا حاوی کاغذ ، باقی مانده مواد غذایی، مواد سلولزی و به طور روزافزون اجسام یا اشیای پلاستیکی می باشند.

–      در رابطه با مقدار آشغال های جمع شده باید توجه داشت که این امر در ساعات مختلف شبانه روز متناسب با مقدار جریان ورودی به تصفیه خانه تابع نوساناتی است.

–      مقدار آشغال ها به ازای هر نفر در سال برای آشغال گیر های درشت 5-2 لیتر و برای آشغال گیرهای ریز حدود 15-5 لیتر پیشنهاد می شود.


جهت اطلاعات تکمیلی لطفاً از سایت شرکت فرآب صنعت دیدن فرمائید و یا بر روی ( آشغال گیر ) کلیک نمائید و یا با شماره های 3-26318332-021 با ما تماس حاصل فرمائید

  • ۹۳/۰۷/۱۵
  • فرآب صنعت

آشغال گیر

آشغالگیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی