تصفیه آب و فاضلاب منهول سپتیک تانک و چربی گیر برج خنک کن

فرآب صنعت، تصفیه آب و فاضلاب

فرآب صنعت شرکتی پیشرو در صنعت آب و فاضلاب کشور ارائه دهنده سیستم های پیشرفته تصفیه آب و فاضلاب در کشور

۴ مطلب در مهر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فروش چربی گیر

چربی گیر پکیج جدا سازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب می باشد که می توانید برای رستوران ها و آشپزخانه ها از آن استفاده نموده و با قیمت مناسب آنرا تهیه نمایید. شرکت مهندسی فرآب صنعت در ایران چربی گیر پیش ساخته با قیمت مناسب را طراحی و تولید نموده است که مناسب حال تمامی مشتریان عزیز و محترم خواهد بود.

از مهمترین مزایای چربیگیر از جنس فایبرگلاس تولیدی شرکت فرآب می توان به :

۱-     تعبیه یک عدد سبد آشغالگیر از جنس فایبرگلاس و مش بندی فلزی برای جلوگیری از ورود آشغال و ذرات معلق به تانک و در نتیجه جلوگیری از پر شدن تانک چربی گیر فایبرگلاس

۲-     کنترل خروجی با استفاده از تیوپ تثبیت کننده (مدیا) برای دادن زمان کافی جهت جدا شدن ذرات روغن و چربی در چربی گیر فایبرگلاس

۳-     آب بندی کامل مخزن و جلوگیری از نفوذ هرگونه آلودگی به محیط در چربی گیر فایبرگلاس

۴-     هزینه بسیار پایین تر و اقتصادی تر نسبت به تولیدات مشابه در چربی گیر فایبر گلاس

۵-     راندمان بالا در حذف روغن و چربی تا حدود ۸۰% در چربی گیر فایبرگلاس

۶-      استفاده از الیاف پلی مری مسلح (پلی ژل) در ساخت چربی گیر فایبرگلاس

۷-     گارانتی کامل و بدون شرط مخازن ( چربی گیر آشپزخانه )

۸-     قابلیت اتصال به لوله های پوش فیت در فلنچ های ورودی و خروجی در چربی گیر های فایبرگلاس

۹-     تعبیه ونت هوا از جنس UPVC ( فروش چربی گیر )

۱۰- قابلیت مدفون شدن در زیر زمین و تحمل بار ترافیکی در چربی گیر فایبرگلاس

  • فرآب صنعت
  • ۰
  • ۰

چربیگیر

چربی گیر – یکی از مشکلاتی که در تصفیه خانه های فاضلاب روی می دهد، تجمع روغن و چربی در سیستم های انتقال و شبکه جمع آوری و همچنین در واحد های مختلف فرآیندی (هوادهی، ته نشینی و …) می باشد. تجمع ذرات روغن و چربی جدا از ایجاد مشکلات فرآیندی باعث ایجاد بوی نامطبوع در محیط و منظره ظاهری نا مناسب می گردد. چربی گیر آشپزخانه

چربی گیر

راهکار ارائه شده جهت رفع مشکل فوق حذف روغن و چربی ها قبل از ورود به شبکه ی انتقال و جمع آوری می باشد. بهترین و موثرترین روش حذف استفاده از فرآیند ثقلی و بدون استفاده از مواد افزودنی و شیمیایی می باشد.

فروش چربی گیر اصفهان ، قیمت چربی گیر مشهد ، چربی گیر اهواز ، چربی گیر خوزستان ، چربی گیر زابل


منبع : چربی گیر

  • فرآب صنعت
  • ۰
  • ۰

انواع برج خنک کن تولید شرکت فرآب صنعت

۱-      برج خنک کن فایبرگلاس مخروطی

۲-      برج خنک کن فایبرگلاس مکعبی

۳-      برج خنک کن صنعتی

برج خنک کننده فایبرگلاس مخروطی

شکل طراحی این نوع برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک کنندگی این دستگاه با مکش طبیعی متقابل آب و هوا صورت پذیرد، این امر موجب می گرد تا مصرف انرژی تا اندازه ی قابل توجهی کاهش یابد.

این دستگاه ها از ظرفیت ۵ تن تبرید تا ۱۰۰ تن به صورت مونتاژ شده ارائه می شود و از ۱۰۰ تن تا ۱۲۵۰ تن تبرید در محل استقرار مونتاژ خواهد شد.

برج خنک کن فایبرگلاس مکعبی

این سری از برج های خنک کن با ایده گرفتن از طرح آلمانی (SULZER) بوده و با توجه به امکانات و نیازهای داخلی طراحی و ساخته شده است، در طرح این شرکت مهمترین اصلاح ایجاد دریچه بازدید در این برج ها بوده که در طرح اصلی وجود ندارد.

برج خنک کن صنعتی

این سری از برج خنک کن ها مجهز به اسکلت گالوانیزه گرم با پوشش FRP بوده که باعث می گردد مقاومت بالا و عمر طولانی داشته که این دستگاه را در شرایط صنعتی و سخت تضمین میکند. این طرح پس از تولید در کارخانه مونتاژ شده وسپس دمونتاژ می گردد، این امر موجب می گردد مونتاژ دقیق و سریع در محل استقرار گردد.

برج خنک کن صنعتی بر اساس نیاز فنی مورد درخواست خریداران و قابل نصب بر روی حوضچه های بتنی طراحی و ساخته می شود که نقشه حوضچه بتنی توسط این شرکت به خریدار محترم جهت اجرا تحویل می گردد.


منبع : برج خنک کننده فرآب صنعت

  • فرآب صنعت
  • ۰
  • ۰

چربی گیر

چربی گیر پکیج جدا سازی چربی و مواد روغنی از مایعات و آب می باشد. یکی از آلاینده های معمول در فاضلاب صنایع مختلف، وجود روغن و چربی در پساب خروجی می باشد، در برخی موارد غلظت آلاینده های فوق به قدری بالا است که لزوم استفاده از یک واحد چربی گیر برای جلو گیری از ایجاد مشکلات بیشتر نظیر (آلودگی محیط زیست و گرفتگی چاه و انسداد) توصیه می گردد.

چربی گیر فایبرگلاس

چربی گیر

در حال حاضر روشهای مختلفی جهت چربی گیری استفاده می گردد که عبارتند از:

۱-      روش های فیزیکی (ثقلی)

۲-      روش های فیزیکی و شیمیایی

از میان انواع پساب های تولیدی، فاضلاب آشپزخانه در رستوران های صنعتی و … حاوی غلظت بالایی از ذرات روغن و چربی و پلاستیک و … می باشند. بهترین و مقرون به صرفه ترین روش تصفیه و چربیگیر اولیه پساب های فوق، استفاده از چربیگیر های تولیدی شرکت مهندسی فرآب صنعت از جنس فایبرگلاس می باشد.


منبع : چربی گیر فرآب صنعت

  • فرآب صنعت