تصفیه آب و فاضلاب منهول سپتیک تانک و چربی گیر برج خنک کن

فرآب صنعت، تصفیه آب و فاضلاب

فرآب صنعت شرکتی پیشرو در صنعت آب و فاضلاب کشور ارائه دهنده سیستم های پیشرفته تصفیه آب و فاضلاب در کشور

  • ۰
  • ۰

انواع برج خنک کن تولید شرکت فرآب صنعت

۱-      برج خنک کن فایبرگلاس مخروطی

۲-      برج خنک کن فایبرگلاس مکعبی

۳-      برج خنک کن صنعتی

برج خنک کننده فایبرگلاس مخروطی

شکل طراحی این نوع برج موجب می شود ۳۰% بازدهی خنک کنندگی این دستگاه با مکش طبیعی متقابل آب و هوا صورت پذیرد، این امر موجب می گرد تا مصرف انرژی تا اندازه ی قابل توجهی کاهش یابد.

این دستگاه ها از ظرفیت ۵ تن تبرید تا ۱۰۰ تن به صورت مونتاژ شده ارائه می شود و از ۱۰۰ تن تا ۱۲۵۰ تن تبرید در محل استقرار مونتاژ خواهد شد.

برج خنک کن فایبرگلاس مکعبی

این سری از برج های خنک کن با ایده گرفتن از طرح آلمانی (SULZER) بوده و با توجه به امکانات و نیازهای داخلی طراحی و ساخته شده است، در طرح این شرکت مهمترین اصلاح ایجاد دریچه بازدید در این برج ها بوده که در طرح اصلی وجود ندارد.

برج خنک کن صنعتی

این سری از برج خنک کن ها مجهز به اسکلت گالوانیزه گرم با پوشش FRP بوده که باعث می گردد مقاومت بالا و عمر طولانی داشته که این دستگاه را در شرایط صنعتی و سخت تضمین میکند. این طرح پس از تولید در کارخانه مونتاژ شده وسپس دمونتاژ می گردد، این امر موجب می گردد مونتاژ دقیق و سریع در محل استقرار گردد.

برج خنک کن صنعتی بر اساس نیاز فنی مورد درخواست خریداران و قابل نصب بر روی حوضچه های بتنی طراحی و ساخته می شود که نقشه حوضچه بتنی توسط این شرکت به خریدار محترم جهت اجرا تحویل می گردد.


منبع : برج خنک کننده فرآب صنعت

  • ۹۵/۰۷/۱۸
  • فرآب صنعت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی